Cat de des frecventati restaurantele

nils
Sa fiu sincer e greu sa te afli acum in Moldova
Toti (chiar daca multi zic ca nu le pasa) se gandesc la ceea ce a avut loc in 6-7 aprilie
Eu unul nu stiu pe cine sa cred
As crede ambele parti dar... comunistii incep sa o ia razna
Tot timpul am zis ca inainte de a face o concluzie - cunoaste ambele variante.
Ei uite, ca acum dupa o saptamana pot spune: e jale, e murdarie, e cenzura, e aiureala facuta special
Interesant ca dl Voronin a facut aceasta amnistie ieri ...
Si pe Stati de ce nu l-au lasat???
de fapt de ce sa vb de Stati? hai mai bine de baietii care au fost batuti cu nemernicie de politisti.
Nici nu stiu daca ar trebui sa invinuiesc politia deoarece - ii inteleg. inchipuiti*va ca toata ziua cineva va bate, si seara ai posibilitatea sa o faci tu! Chiar o sa astepti sa se faca legea? Eu unul niciodata!

Nu prea am inteles pozitia lui Filat referitor la amnistie. Chiar nu inteleg cand se vor invata opozitia sa vb corect? chiar nu inteleg ei ca baietii de la M1 si Nit asteapta fiecare greseala a lor in vorbire ca sa o foloseasca impotriva lor? ehhhh...
chiar si chirtoaca

In sf am vazut azi ceva dovezi din partea Opozitiei. de fapt vor fi dovezi atunci cand vor fi acceptate de catre Curtea Constitutionala.

Succese si Paste fericit